Συμβουλευτική: Διαχείριση συγκρούσεων και αντιμετώπιση κρίσεων στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
Εξ Αποστάσεως
Διεθνής Πιστοποίηση
Τομέας Σπουδών:
Business Administration
Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Σύμβουλος Καριέρας, Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα όπως, ΣΔΕ, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, Πολυεθνικές ή μεγάλες εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών, ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.
Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ).
Ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)
Που Απευθύνεται
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα είναι περιζήτητο από την εργοδοσία (Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα), αξιολογείται στις κρίσεις επιλογής προσωπικού και Στελεχών επιχειρήσεων και Οργανισμών και θεωρείται ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για κάποιον που έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την παρακολούθησή του.
Ειδικότερα, αφορά:
Στελέχη (και υποψήφια Στελέχη) Επιχειρήσεων (Διευθυντές, Προϊσταμένων Τμημάτων, Υπεύθυνους Τμημάτων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού),
Στελέχη Δημόσιων Οργανισμών και Υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για τον τρόπο λειτουργίας και ανάπτυξης του Οργανισμού τους,
Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Κοινωνιολόγους
Όσοι ασχολούνται με επαγγέλματα Υγείας
Εκπαιδευτικούς
Γονείς
Φοιτητές Οικονομικών, Παιδαγωγικών και Καθηγητικών Σχολών και
Όλους όσοι παρακολουθούν τις εξελίξεις στον τομέα του επιχειρείν, τη Διοίκηση Προσωπικού, τις μεθόδους και εργαλεία προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξής τους (γενικότερα την Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού) με τρόπο σύγχρονο και αποτελεσματικό.
Εξειδικευμένες Γνώσεις
Η κατανόηση του λόγου που οι άνθρωποι μπορεί να έρχονται σε σύγκρουση μεταξύ τους., αξιοποιώντας τις βασικές θεωρητικές έννοιες και ορισμούς που προσδιορίζουν και επεξηγούν ερμηνευτικά την ανθρώπινη συμπεριφορά.Επιπλέον, η ανάλυση του πλαισίου που μπορούν να εφαρμοστούν τεχνικές διαχείρισης των συγκρούσεων και κυρίως αντιμετώπισης των κρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον, τόσο σε επίπεδο πρόληψης, όσο και κατά την εξέλιξή τους.
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων
Η απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων για την αναγνώριση των αιτίων της προβληματικής, αποκκλίνουσας και επιθετικής συμπεριφοράς, την υλοποίηση κατάλληλων μοντέλων και τεχνικών επίλυσης συγκρούσεων και αντιμετώπισης κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον.
Πλεονεκτήματα
Εξασφαλίζω καθοριστικό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους. ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΣΠΑ προς παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών (βλ. σελ 38 του προσχεδίου της πρόσκλησης του προγράμματος Voucher 29-64, όπως αναρτήθηκε στο http://www.dikaiologitika.gr στις 19/09/2016 - 18:48)
Θα εξοικειωθώ με το συναρπαστικό κόσμο της Επικοινωνίας και θα βελτιώσω μέσω αυτής την αυτογνωσία και τις σχέσεις μου με τους άλλους.
Θα κατανοήσω το πλαίσιο του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος
Θα γνωρίσω τα εργαλεία και μοντέλα επίλυσης διαφορών και το μοντέλο διαπραγμάτευσης “win-win”
Θα εφαρμόζω τεχνικές διαχείρισης των συγκρούσεων και κυρίως αντιμετώπισης των κρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον, τόσο σε επίπεδο πρόληψης, όσο και κατά την εξέλιξή τους.
Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.
Μέθοδος Υλοποίησης
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα
Διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.
Περιλαμβάνει:
E-books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο υποστηρικτικό επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα), εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία
Συνεχή διαδικτυακή επικοινωνία
Επιστημονικά τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δραστηριοτήτων και εργασιών
Μεθοδολογία Αξιολόγησης
Αρχική (μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δύο (2) εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).
Συμβουλευτική: Διαχείριση συγκρούσεων και αντιμετώπιση κρίσεων στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
Δομή - Μαθήματα
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Ισχύς της πειθούς
Ο Παράγων «προσωπικότητα» -Τύποι προσωπικότητας
Διαχείριση χρόνου (time management)
Διαχείριση θυμού (agreement management)
Διαχείριση εργασιακού άγχους (stress management)
Τρόποι ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης
Αξιοποίηση των συναισθημάτων
Η αντίσταση στην αλλαγή- Αποτελεσματική διαχείριση της αλλαγής (change management)
Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και τρόποι επίτευξης συνεργασίας
Το χτίσιμο και η δυναμική της ομάδας στο εργασιακό περιβάλλον
Ικανότητα διοίκησης ομάδας και συνεργασία
Εσωτερική παρακίνηση-διαπροσωπικές σχέσεις και συμπεριφορές
Υποκίνηση-Ο συμβουλευτικός ρόλος του ηγέτη
Διαδικασία λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων
Θεωρητικές ερμηνείες για τις επιθετικές τάσεις των ανθρώπων
Η έννοια της σύγκρουσης- Τυπολογία διαχείρισης της σύγκρουσης
Διαπραγμάτευση -Μοντέλα διαπραγμάτευσης- Έμφαση στο “win-win”
Διαμεσολάβηση-Εμπόδια στην αποτελεσματική διαμεσολάβηση
Τρόποι αντιμετώπισης κρίσεων
Πιστωτικές μονάδες ECVET
Σε όλα τα προγράμματα του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης «Εκπαιδευτική Ένωση Κ.Δ.Β.Μ.» απονέμονται πιστωτικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ECVET. Αναλυτικότερα, παρέχεται 1 μονάδα ECVET ανά 12 ώρες επιτυχούς δια ζώσης ή εξ αποστάσεως παρακολούθησης. Για τα ECVET παρέχεται συμπλήρωμα πιστοποιητικού.
Το European Credit system for Vocational Education & Training (ECVET) είναι ένα σύστημα για την αναγνώριση, συγκέντρωση και μεταφορά πιστωτικών μονάδων στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Εισήχθη το 2009 με την Ευρωπαϊκή οδηγία 2009/C 155/2.