Receptionist
Εξ Αποστάσεως
Διεθνής Πιστοποίηση
Τομέας Σπουδών:
Τουρισμός
Το Πρόγραμμα «Υπάλληλος ξενοδοχείου και υποδοχής κρατήσεων (Receptionist)» στοχεύει στην εκπαίδευση υπαλλήλων υποδοχής με πλήρη κατάρτιση, ώστε να μπορούν να εργασθούν άμεσα σε ξενοδοχειακά συγκροτήματα της Ελλάδος και του εξωτερικού.
Ο τουρισμός στη χώρα μας αναπτύσσεται ραγδαία και αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης, με σημαντικές προοπτικές στην αγορά εργασίας, παρουσιάζοντας συνεχή αύξηση στα έσοδα και στις αφίξεις επισκεπτών.
Σήμερα, ο τουριστικός κλάδος στο πλαίσιο της συνεχούς στρατηγικής αναβάθμισης, εστιάζει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, και στην προσέλκυση περισσότερων τουριστών, όλες τις εποχές του χρόνου.
Το εξειδικευμένο προσωπικό αποτελεί αναμφίβολα ανάγκη για την ανάπτυξη αυτή, καθώς έχει δημιουργηθεί η ανάγκη στελέχωσης των τουριστικών επιχειρήσεων με άτομα άρτια θεωρητικά και, κυρίως, πρακτικά καταρτισμένα, ώστε να είναι ικανά να διαχειριστούν το εκάστοτε πελατολόγιο, να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους πελάτες και να διαχειρίζονται τα ζητήματα οργάνωσης της ξενοδοχειακής μονάδας.
Εξειδικευμένες Γνώσεις
O απόφοιτος είναι σε θέση να πληροφορεί για Δρομολόγια και Ναύλους μεταφορικών μέσων, να πληροφορεί για τιμές και άλλα χρήσιμα στοιχεία για διαμονή σε ξενοδοχείο, κρουαζιέρες και κάθε άλλες τουριστικές υπηρεσίες (π.χ. έκδοση τουριστικής VISA κ.ά.), να διοργανώνει εκδρομές στο εσωτερικό ή εξωτερικό της χώρας με όλα τα διαθέσιμα μέσα, να διοργανώνει και υποστηρίζει συνέδρια – σεμινάρια - εκθέσεις στο εσωτερικό ή εξωτερικό, να νοικιάζει για λογαριασμό των πελατών του μικρά ή μεγάλα σκάφη για θαλάσσιο και αεροπορικό τουρισμό, να αντιπροσωπεύει και προμηθεύει τουριστικές υπηρεσίες σε άλλους τουριστικούς πράκτορες και εν γένει τουριστικούς επαγγελματίες.
Κόστος Προγράμματος: 300€
Μετά το πέρας του σεμιναρίου ο καταρτιζόμενος θα είναι σε θέση να ενταχθεί άμεσα στην αγορά εργασίας, καθώς θα έχει αποκτήσει τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες που τον καταστούν ανταγωνιστικό και σωστό επαγγελματία.
Άμεση απασχόληση σε:
• Ξενοδοχειακές μονάδες
• Τουριστικά καταλύματα
• Ενοικιαζόμενα δωμάτια
• Bungalows
• Επιπλωμένα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα
• Ξενώνες
• Εστίες
• Boutique Hotels
• Luxury Hotels
Παρέχονται:
• Πιστοποιητικό από το αδειοδοτημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ Κέντρο δια βίου μάθησης "Εκπαιδευτική Ένωση"
• Ψηφιακό υλικό για όλες τις ενότητες του προγράμματος
Τρόπος Υλοποίησης:
Εξ αποστάσεως
Διάρκεια:
Δύο μήνες, 100 διδακτικές ώρες
Receptionist
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
1. Εισαγωγή στον Τουρισμό
2. Οργάνωση και λειτουργία τουριστικών επιχειρήσεων
3. Υποδοχή τουριστών
4. Διαχείριση παραπόνων
5. Τηλεφωνικές και διαδικτυακές κρατήσεις
6. Εξυπηρέτηση πελατών
7. Διαχείριση αφίξεων – αναχωρήσεων
8. Συστήματα ψηφιακής διαχείρισης τουριστών
9. Βασικές αρχές marketing
10. Digital marketing
11. Στοιχειώδεις αρχές επικοινωνίας
12. Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχειακών μονάδων
13. Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
14. Τουριστικό δίκαιο
15. Ξένη Γλώσσα
Πιστωτικές μονάδες ECVET
Σε όλα τα προγράμματα του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης «Εκπαιδευτική Ένωση Κ.Δ.Β.Μ.» απονέμονται πιστωτικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ECVET. Αναλυτικότερα, παρέχεται 1 μονάδα ECVET ανά 12 ώρες επιτυχούς δια ζώσης ή εξ αποστάσεως παρακολούθησης. Για τα ECVET παρέχεται συμπλήρωμα πιστοποιητικού.
Το European Credit system for Vocational Education & Training (ECVET) είναι ένα σύστημα για την αναγνώριση, συγκέντρωση και μεταφορά πιστωτικών μονάδων στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Εισήχθη το 2009 με την Ευρωπαϊκή οδηγία 2009/C 155/2.